Bedrijfsfilms

Het doel van bedrijfsfilms laten maken?

Effectieve bedrijfsfilms hebben meestal drie doelen:

Potentiële klanten werven voor het product of de dienst. Een online bedrijfsfilm laten maken is erg effectief als het gaat om communiceren met je doelgroep. Veel internet gebruikers worden overspoeld met advertenties en willen snel concrete informatie op een onderhoudende manier.

Verbetering van het imago (beeldvorming) Smaakvolle bedrijfsfilms geven je bedrijf identiteit en eigenzinnigheid die hard nodig is om op te vallen. Naast goede conceptvorming, kunnen beelden en muziek de juiste snaar raken waardoor de boodschap blijft hangen.

Meer traffic naar de website genereren via YouTube, Google, LinkedIn etc. Veel meer dan foto’s en tekst, genereert video traffic naar uw website. Ook is de houdbaarheid langer en kunnen bedrijfsvideos jarenlang ‘zwerven’ op internet en traffic genereren.

Vooral in de fase van concept-ontwikkeling en scripting is onze ervaring van groot belang. Hierdoor wordt niet alleen de videoproductie beter, maar worden onnodige kosten bespaard. Wij maken vrijwel dagelijks professionele bedrijfsfilms en die kennis en passie voor ons vak willen we graag delen.

In samenwerking met ervaren freelancers maken we meer dan 12 jaar videos voor de meest uiteenlopende bedrijven. Zij hebben allemaal als doel hun boodschap over te brengen middels boeiende corporate films die passen bij deze tijd en die niet saai, oubollig en lelijk zijn.

Voor elke klant leveren wij maatwerk en investeren we veel tijd (en creativiteit) in het voortraject.

Aangezien elk bedrijf z’n eigen verhaal heeft, is het vanzelfsprekend dat die eigenheid en identiteit ook in jouw bedrijfsfilm terug komt.